Rör inte min Varg!!!!

Vad är det för spår mamma, vad är det för spår i sanden? Det är bara tigerns spår min son och ingenting att frukta, tigern flyr din jägarblick, det är ingenting att frukta.

Vad är det för spår mamma, vad är det för spår i sanden? Det är ormens spår min son och ingenting att frukta, ormen flyr din vandrarfot, det är ingenting att frukta.

Vad är det för spår mamma, vad är det för spår i sanden? Bara vargens spår min son och ingenting att frukta. Vargen flyr din herdesång det är ingenting att frukta.

Vad är det för spår mamma, vad är det för spår i sanden? Den vite mannens spår min son, du har ALLT att frukta, spring och göm dig fort min son, du har ALLT
att frukta. Spring och göm dig fort min son, du har allt att frukta.

 


Nordiska Rovdjursnätverket är politiskt oberoende nätverk som värnar om våra rovdjur i Norden och verkar för att rovdjuren ska kunna återta sin ekologiska roll i naturen. Nätverket består av intresserade och experter från olika ämnesområden som frivilligt vill höja den vetenskapliga och journalistiska nivån av rovdjursfrågor i Norden, samt dokumentera hur rovdjurspolitiken implementeras i verkligheten.

 

Detta måste stoppas NU men det går bara om vi alla hjälper till.
Sätt in ett litet bidrag för framtiden, så lite kan göra så mycket om vi bara blir så många

Organisationsnr: 802449-1030
Nordiska Rovdjursnätverket
Bank: Swedbank
Clearing nr: 8156-2
Kontonummer: 914 615 231-0

Kommentarer
Postat av: Kerstin Kullander

Underbart jobbat, fram för bloggar som denna!!! Hejja på. Skulle vara perfekt om man kunde få fast dom som mörklägger så här!!

2010-01-28 @ 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0